Welkom op mijn weblog!

Lieve bezoekers,

lief dat jullie even (weer) even een kijkje komen nemen op mijn weblog! Hier zal ik naar mate mijn leeftijd meer en meer foto's en verhalen op zetten!


maandag 19 november 2007

Wat balen zeg!

Jeetje, wat is dit jammer. Ik hoor net van mijn baasje dat hij gezakt is voor zijn praktijkexamen voor de personenauto! Balen!! Hij probeert ook duidelijk te maken aan mij wat de reden nou was, maar eigenlijk was die er gek genoeg niet! De examinator had blijkbaar al een 'nee' in zijn koppie. Hij zegt zelfs dat er geen enkel iemand geslaagd was!

Dit betekent wel, dat ik niet met al mijn baasjes naar het bos kan. Het kan natuurlijk wel, maar niet met zijn tweetjes! Want hij mag nu dus nog niet rijden! Dat vind ik erg jammer!

Nog een paar weken wachten dus weer, totdat ik met René samen naar het bos kan!



Oh ja, hierboven probeer ik op mijn manier naar het bos te gaan. Helaas.... lukt het nog niet!