Welkom op mijn weblog!

Lieve bezoekers,

lief dat jullie even (weer) even een kijkje komen nemen op mijn weblog! Hier zal ik naar mate mijn leeftijd meer en meer foto's en verhalen op zetten!


maandag 19 november 2007

Mijn broertjes en zusjes in Nederland.

Woefwoef! Ik wil jullie even wat foto's laten zien van mijn broertjes en zusjes!
Vanuit Duitsland zijn er 5 pups naar ons landje toegekomen.

Hiervan heb ik er al met 3 contact gehad, met de laatste wil ik nog in contact komen. Zodat het misschien mogelijk is om met zijn 5-en te gaan wandelen!

Dit zou echter de eerste keer in de geschiedenis zijn dat alle pups die van 'vom Altdeutschen Eck' naar Nederland zijn gekomen weer samen te zien zijn! In dit geval zijn het vijf pups.

Allereerst nog even de ouders van ons: Shyla en Xandor.


Shyla links. Rechts op de foto Faust met Shyla (rechts)

Mijn stoere vader!!

Hee joh! Let eens op, dit ben ik niet! Dit is Noxy!

Kijk eens zo stoer en trots Nimrod Nero ligt!
Haha, en dat ben ik wel zelf natuurlijk!
Oh ja, de foto van een van mijn broertje van mij staat op de normale computer.
Ik lig nu in een aardig groot ijzeren geval met mijn laptop, dus deze kan ik heel even niet pakken, aangezien dat ijzeren ding dicht zit! Deze komt dus later!
En van één pup uit mijn nest heb ik helaas nog niets gehoord....