Welkom op mijn weblog!

Lieve bezoekers,

lief dat jullie even (weer) even een kijkje komen nemen op mijn weblog! Hier zal ik naar mate mijn leeftijd meer en meer foto's en verhalen op zetten!


maandag 5 november 2007

Een date met Mion, te Epe.


Hoi luitjes,

ik ben gister naar Mion vom Altdeutschen Eck geweest.
Ik heb vier baasjes thuis, waarvan er 1 verkering heeft met één van de 4 baasjes van Mion.
Erg leuk dus, want hierdoor kunnen wij elkaar in de toekomst wel aardig vaak gaan zien!
Hieronder een foto-verslag. Helaas kunnen de foto´s niet vergroot worden hieronder, de reden is het te lang duren van het uploaden! Sorry!
Oh ja, Mion heeft sinds 5 november, vandaag dus, ook een eigen website: http://oudduitseherdermion.blogspot.com , hierop zullen andere foto's komen van deze dag.

Je denkt toch zeker niet dat je jouw bal ooit terug zal vinden he!?

Ja, en ook deze plek heb ik voor mezelf gereserveerd!

Ohhh, mag ik echt met haar in één kofferbak?!

Bladeren heb ik eigenlijk altijd al leuk gevonden!

Je gaat me toch niet verstoppen onder de bladeren?

Je kunt ons altijd terug vinden dmv. onze ogen! (psst.: zo donker was het niet hoor)


Dit is mijn grote voorbeeld! Ik neem zelfs haar zwarte vlekken al over, tenminste, bij mij zijn ze (nu nog) klein!

Ninji en René, Ilse en Mion.

Als er iemand bij is dan durf ik je wel uit te dagen hoor, Mion!