Welkom op mijn weblog!

Lieve bezoekers,

lief dat jullie even (weer) even een kijkje komen nemen op mijn weblog! Hier zal ik naar mate mijn leeftijd meer en meer foto's en verhalen op zetten!


zaterdag 17 oktober 2009

foto's van mijn vakantie in Denemarken (sept. 09)

Hallo allemaal,
Het is al een tijdje geleden dat jullie iets van mij hebben gezien, maar mijn baasje René heeft niet meer zoveel tijd. Hij studeert nu in Delft en als hij wat vrije tijd over heeft, gaat hij leuke dingen doen met zijn vriendin. Gelukkig heeft mijn vrouwtje nu eindelijk door hoe dit allemaal werkt en plaatst zij nu eindelijk weer een aantal foto's van mij. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad in Denemarken, lekker veel gespeeld en gewandeld langs het strand. Kijk maar eens.....Oh ja, en op het eind van de vakantie zijn we naar de plek gereden waar ik geboren ben.