Welkom op mijn weblog!

Lieve bezoekers,

lief dat jullie even (weer) even een kijkje komen nemen op mijn weblog! Hier zal ik naar mate mijn leeftijd meer en meer foto's en verhalen op zetten!


zaterdag 2 augustus 2008

Ninji 1 jaar!

Ninji is vandaag 1 jaar oud/jong geworden!!
Ze heeft een hele mooie fly-ball gekregen waarmee ze lekker kan gaan spelen in het water, want jullie raden het nooit.... Ninji is al een week aan het zwemmen, dit vind ze helemaal fantastisch! Voor die tijd heeft ze nooit verder durven gaan dan pootje baden!


Mion is laatst ook nog langs geweest om met haar te gaan zwemmen, dit hebben ze ook beiden gedaan! Deze foto's zullen in de komende dagen (en dat beloof ik) verschijnen op deze site!

En even voor alle duidelijkheid (en ook voor Joyce ;) ): de baasjes van Mion en Ninji (Ilse en René) zijn nog steeds samen.