Welkom op mijn weblog!

Lieve bezoekers,

lief dat jullie even (weer) even een kijkje komen nemen op mijn weblog! Hier zal ik naar mate mijn leeftijd meer en meer foto's en verhalen op zetten!


woensdag 30 januari 2008

Te gek was het weer, gisteravond en vanochtend!

Yes! Wat was het leuk gisteravond en vanochtend!! Gisteravond nam René mij mee naar Epe, wat was het donker op de weg he, René?!
Aangekomen was het meteen weer goed raak! Een slaapfeestje bij Mion!!

Ook hadden ze nog een verrassing: vanochtend wandelen met 2 andere ODH's op hei!
Ik heb voor de eerste keer Barker in het echt gezien, de halfzus van Mion.
Ze heeft me één keer goed laten zien wie de baas was, dat vond ik heel erg eng! Dat deed Shinji namelijk ook bij haar dochter (die 1 maand jonger is dan ik) op de ODH-wandeling in Oosterhout!
Ik schrok er zo van dat ik het maar bleef uitpiepen en een beetje pijn aan mijn poot !

Helaas heeft René géén foto's gemaakt! Het was erg slecht weer en Ilse gebruikte hun (van René en Ilse samen) fotocamera om foto's te maken!
Deze foto's zijn te zien op: http://oudduitseherdermion.blogspot.com !

Veel plezier op haar site!
Lebber, Ninji.