Welkom op mijn weblog!

Lieve bezoekers,

lief dat jullie even (weer) even een kijkje komen nemen op mijn weblog! Hier zal ik naar mate mijn leeftijd meer en meer foto's en verhalen op zetten!


maandag 29 oktober 2007

Een weekend erg druk geweest.

Hoi lieve bezoekers,
na een druk weekend neem ik weer even de tijd om wat leuks hier neer te zetten!



Ik ben zaterdag bij het voetbalveld wezen kijken, daar mocht René voetballen, helaas mocht ik niet op het veld. Maarja, ik ga anders natuurlijk achter de bal aan!

Verder heb ik zaterdag op het centraal station in Utrecht gelopen, hier gingen we Ilse ophalen. Helaas had zij Mion (de Oud duitse herder die zij thuis hebben) niet meegenomen! Anders hadden we in de grote vertrekhal kunnen spelen! Haha!
Ik was totaal niet onder de indruk van al die mensen!



Thuis was het erg druk op zondag, in het totaal wel 9 personen!
En dan waren ze ook nog bezig met de Nintendo Wii! Van die gekke mensen die met een wit apparaatje in hun hand lopen te bewegen enzo.... Ik snap er niet veel van, maar ze hadden wel heel veel lol!
En als mijn baasjes veel lol hebben, dan ben ik gelukkig!